Kontakta en Hulligarn
Tyvärr har vi inte något telefonnummer till butiken.. än
hej@hulligarn.se
Postgatan 4,
571 31 Nässjö
Vanliga frågor

Vi skickar dina varor så fort som möjligt, normalt sett inom 24 timmar. Sedan tar postgången vid och denna tar vanligtvis ca 1-4 arbetsdagar.
Klart att du kan byta eller skicka tillbaka det som inte känns rätt. Produkterna ska vara oanvända i orginalförpackning. Garn och banderoll måste vara intakta.
OBS! Mönster, digitala produkter och rea omfattas inte av bytesrätt/öppet köp.
Ibland blir det inte helt rätt, kontakta oss via mail på reklamation@hulligarn.se så hjälper vi till! Vi kan behöva bilder och beskrivningar av produkten för att kunna hjälpa dig så bra som möjligt.
Ingenting är omöjligt, skicka ett mail innan din planerade resa på hej@hulligarn.se så kan vi se om det går att lösa.
Jajjemensan!
Tisdag, Onsdag & Fredag 11-18
Torsdag 09.30-18
Lördag 11-14
Vi gör allt vi kan för att tillgodose dina önskningar och behov. Hör av dig till oss så kan vi se om det går att lösa ♡